Wij deden de Karen Damen-test op Twitter. Helpt Telenet ook de gewone man?

28 december 2017

Je factuur niet op tijd betalen, het overkomt de besten. Karen Damen heeft het de afgelopen tijd druk genoeg gehad om zo'n vergetelheidje te rechtvaardigen, maar Telenet sneed ook ten huize Damen de kabel gewoon af. Op Twitter snelde de provider Damen echter al rap te hulp. Zou Telenet ook voor gewone mensen zo snel reageren?

Karen Damen zwierde gisteren op Twitter dat ze haar Telenet-factuur te laat betaald had en dat ze daardoor geen tv kon kijken. “Geen Classico dus”, klonk het. “Sorry schat, @AntonyVd. Factuur te laat betaald @Telenet. Tv afgesloten.” De provider snelde haar te hulp. Hun antwoord: “We zouden niet willen dat er een echtelijke ruzie ontstaat. DM ons gerust je klantennummer dan kijken we verder voor je na hoe we jou of Antony hierbij kunnen verder helpen. Charlotte.”

Wij deden de test

Wat een service! Wij wilden wel eens weten of ze bij ons, gewone stervelingen, ook zo hulpvaardig zouden zijn. Verbazend genoeg kreeg de auteur, die stiekem aangesloten is bij Proximus, meteen antwoord. “We kijken de mogelijkheden graag met je na. DM je even je klantennummer? Vincent”, tweette Telenet.

Je kan van Telenet zeggen wat je wil, dat ze duur zijn, dat het internet traag is, … Maar op Twitter zijn ze er als de kippen bij, niet enkel voor BV's maar voor iedereen.

Lees meer

Dit al gelezen?