© Twitter

Creatieve twitteraar scoort gratis shampoo en een Aston Martin

11 mei 2017

Hector Janse van Rensburg, een artiest uit Cambridge, viel, wel heel toevalling, in het vak van gesponsorde tweeter. Na een ludieke tweet met een fles shampoo op de achtergrond ging voor Hector de bal aan het rollen. Uiteindelijk kreeg de Engelsman een gratis Aston Martin opgestuurd, al was het niet het model waar hij op gehoopt had. 

Dit is de tweet waarmee het allemaal begon: een grappig bericht bedoeld voor de, toen nog, bescheiden groep volgers van de artiest.
Het shampoobedrijf Radox beantwoordde vreemd genoeg de tweet en kort daarop kreeg Hector een bericht waarin Radox de tweeter een assortiment aan gratis producten aanbood.
"Wie niet waagt, niet wint", zo moet Hector gedacht hebben. Dus besloot de kunstenaar eens te kijken of het trucje ook ook zou werken bij luxeautobedrijf Aston Martin.
En ja hoor! Ook Aston Martin beantwoordde de tweet en bood de badende Engelsman een gratis auto aan. Hoewel het schaalmodel nu niet meteen de hoofdprijs was, accepteerde Hector toch het geschenk.

Lees meer

Dit al gelezen?

Jouw reactie?