Coca-Cola lovers opgelet: blikjes en flesjes veranderen binnenkort!

20 april 2017

Coca-Cola vervangt hun iconisch logo tijdelijk met de plaatsnamen van de favoriete vakantiebestemmingen van de Europeanen. De campagne kreeg de naam 'Share a Coke in' mee en is een vervolg op de succesvolle 'Share a Coke' campagne uit 2013.

De frisdrankgigant werkte samen met onderzoeksbureau TNS om te polsen bij de Belgische, en bij uitbreiding Europese, bevolking wat die favoriete bestemmingen waren. Coca-Cola pakt tijdens deze 'Share a Coke in'-campagne uit met een bucketlist van 76 locaties, variërend van wereldsteden, tot paradijselijke eilanden, tot ook enkele Belgische topfestivals.

En er zijn prijzen te winnen. Onder de dop of het lipje van de nieuwe blikjes en flesjes vind je een unieke code waarmee je online kan deelnemen aan de Coca-Cola zomerwedstrijd. Zo kan je zelf misschien echt vertrekkken naar je bucketlist-locatie.

Onder de Belgen, Britten, Duitsers, Fransen en Spanjaarden is Hawaï uit de bus gekomen als de absolute droombestemming. We zien ook Miami, de Maldiven en de Bahamas in de top vijf. De campagne loopt nog tot eind september.

Lees meer

Dit al gelezen?